szkolni koordynatorzy programu |
|
w roku szkolnym 2018/2019 mgr Barbara Raczek mgr Danuta Gucwa
|
w roku szkolnym 2017/2018 mgr Barbara Raczek mgr Danuta Gucwa mgr Krystyna Tobiasz |
w roku szkolnym 2016/2017 mgr Barbara Raczek mgr Danuta Gucwa mgr Krystyna Tobiasz mgr Anna Szkarłat |
w roku szkolnym 2015/2016 mgr Danuta Gucwa mgr Krystyna Tobiasz mgr Anna Szkarłat
|
Chociaż zimą śniegu było jak na lekarstwo, to jednak nam, pierwszoklasistom z Pisarzowej udało się zdobyć sprawność saneczkarza. Jesteśmy z tego bardzo dumni i z radością przystępujemy do kolejnych wyzwań.
Przed nami trudne zadania, jak przystało na prawdziwych tancerzy, zwłaszcza że nasze małe ręce i nogi nie zawsze chcą ze sobą współpracować. Liczymy na to, że dzięki cierpliwości naszych Pań uda się nam wyćwiczyć nie tylko ciekawe układy taneczne, ale także zdobyć sprawność tancerza.
Pozdrawiamy wszystkich "Małych Mistrzów".
Uczniowie klas pierwszych szkoły podstawowej po raz pierwszy w roku szkolnym 2015/2016 uczestniczą w programie „Mały Mistrz” dofinansowanym ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. Program ten ma między innymi na celu zachęcanie dzieci do aktywności ruchowej i wspieranie ich w dążeniu do kariery sportowej.
A teraz trochę o nas - jest nas 35 i wszyscy jesteśmy pełni optymizmu, a dodatkowo rozpiera nas energia. Nie lubimy się dąsać ani marudzić, więc od razu bierzemy się do ćwiczeń. Obecnie zdobywamy sprawność „Piłkarz” i po opanowaniu określonych umiejętności otrzymamy odpowiednie znaczki, które wkleimy do swojej legitymacji. Zajęcia bardzo się nam podobają. Różnorodne ćwiczenia i zabawy pozwalają nam – pierwszoklasistom - na podnoszenie sprawności fizycznej. Poniższe zdjęcia pokazują, jak dobrze się bawiąc, ćwiczymy określone umiejętności sportowe.
Głównymi celami stawianymi przed programem Mały Mistrz są:
1. Poprawa stanu zdrowia, sprawności fizycznej i umiejętności ruchowych uczniów klas I-III.
2. Wsparcie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i wychowania fizycznego w zaplanowaniu i przeprowadzeniu ciekawych zajęć wychowania fizycznego i edukacji zdrowotnej.
3. Promowanie nowych, atrakcyjnych form zajęć ruchowych zgodnych z nową podstawą programową.
4. Monitorowanie stanu zdrowia, rozwoju fizycznego i sprawności fizycznej uczniów klas I-III szkół podstawowych.
5. Określenie preferencji w wyborze aktywności fizycznej uczniów.
6. Zachęcenie uczniów do podejmowania nowych form aktywności fizycznej.
Strona 4 z 4